fredag 29. januar 2010



Etter deilig middag (laks)
dro jeg og gutta en tur på IKEA

Egentlig sengetid for 6 åringene
men de ville så gjerne være med
De ELSKER jo Lekeland
og det må jeg da forstå!?

Ja hva gjør man ikke for å glede to små?

Når jeg hentet guttene etter 1 time
i Lekeland var de omtrent
blå (!) i ansiktet, kokvarme og svette
De hadde tatt'n helt ut
for å si det sånn
og de var strålende fornøyde!


To pølser hver og masse drikke etterpå
vendte vi snuten hjemover

Et under at de klarte å holde
seg våkne i bilen på hjemveien
Men det var viktig å vise
at de ikke var noe trøtt altså

Vi e itj nå trøtt vi sjø!
Haha Neida, ikke no særlig!
De var så trøtte at øynene var
blanke som speil!
Men like blid!


De sovnet før hodet
traff puten ikveld...

1 kommentar:

  1. Morsomt bilde fra Ikea, hele handlevognen,
    rart jeg ikke har tenkt tanken selv ...!
    Mulig jeg kopierer dette ved neste besøk,
    IKEA er nemlig LYKKE for meg ... ♥

    Takk for alltid så hyggelige kommentarer hos meg :)

    Når det gjelder kortene jeg blogget om
    idag så er de kjøpt på Verket Interiør i Bærum, finnes sikkert andre steder også. De hadde stort utvalg i motiv, vi falt for "skokortene" men de hadde mange andre
    motiver på boxene også ...!

    Ha en herlig kveld og helg fortsatt :)

    klem ann-christin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...