fredag 19. februar 2010

Everybody's Fine



Spesiell - men fin film!
Ingen gladfilm som jeg
syns den ga inntrykk for å være

Budskapet?
Man trenger ikke å strebe 
etter det perfekte liv
men være stolt av det man har
og det man er!
Om det gjelder seg selv
eller de kravene man stiller
til barna sine!

Etter å ha sett filmen får
man bare lyst til å være hjemme
med barna sine hver eneste dag
og sørge for å gi dem den beste
oppveksten som tenkes kan
og la de få lov til å bare være barn!

For de blir voksne
flytter ut
og du sitter der alene

Vi har mange barn
Det er jo dette som er livet!
Og hvor mange år av barnas liv
bor de hjemme?

Men dette er ikke en film jeg
kommer til å se om igjen.... ;)

Trailer
Jeg ser som oftest ikke trailere
da jeg syns de avslører
hele handlingen

Filmen har premiere her 12.mars.2010

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...