lørdag 6. november 2010

Happy day!



I dag våknet jeg og følte meg frisk som en fisk
Ringte frisøren og fikk komme med en gang!
Lykke!

Gud, så godt det er, å få håret vasket 
og få litt god hodebunnsmassasje!
Hverdagsluksus for mor


Jeg mister dessverre så mye hår   
(helt siden Lilleprinsen ble født!) 
så jeg måtte klippe av meg alt det
lange håret allerede året etter

Nå har jeg spart og spart
men det blir tynt når jeg mister så mye hår
så nå er det igjen blitt skulderlangt
Eller kort! ;)

Og det mørke (som jeg syns var altfor mørkt!)
har fått noen lyse striper i seg
og jeg syns det ble mye finere og  
mykere til ansiktet mitt

Litt shopping ble det også tid til
Men så sa kroppen at det var påtide
å vende nesen hjem igjen

Og her folkens, snør det STORE snøkjerringer!
Skikkelig julestemning!

Vi skal snart på bursdag til min kjære pappa
Det gleder vi oss til!

Håper du har en fantastisk lørdag
Lov meg at du koser deg! 


Ja, jeg holdt jo på å glemme denne


Jeg har vært så heldig å fått en award fra alltid
blide og sprudlende Elin
med bloggen Elins lille univers 
Tusen takk Elin!

Reglene for denne Awarden er:
1 - Takk den du fikk den av

2 - Kopier Awarden til bloggen din

3 - Fortell om 3 ting du liker å gjøre

4 - Gi den videre til 5 stk du mener fortjener den



Tre ting jeg liker å gjøre blir ikke vanskelig
Jeg kunne ha skrevet tre tusen ting jeg liker å gjøre

Dere vet jo mye om hva jeg liker å gjøre
så jeg har tenkt å skrive tre ting jeg liker å gjøre
som dere kanskje ikke visste.. !?

1
Jeg liker å ha litt alenetid hver kveld
når alle barna er i seng
Tenke gjennom dagen og samle tankene
planlegge og forberede morgendagen 
 
2
Jeg liker å skrive lister og å planlegge
Jeg er en listefreak!
Jeg har lister på alt! Og har flere notatbøker med bare lister!

 
3
Jeg liker å gjøre andre glad!
Også uten at de vet at det er jeg som står bak


Awarden sender jeg videre til de fem første
du ser i blogglisten min akkurat nå ;) 




God helg!

6 kommentarer:

  1. Så godt å høre at du er frisk igjen, og så deilig med en tur til frisøren. Tusen takk for pene ord. kos deg masse i bursdag, og ha en flott kveld. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  2. Så deilig..kjekt med fornyelse..
    Jeg har forresten lagt deg til blogglisten min :)
    God søndag !!

    SvarSlett
  3. Det var godt a hore at du er bedre! Deilig med litt egenpleie ogsa!

    Ville ogsa takke deg for alle de koselige kommentarene pa bloggen min - det er virkelig til inspirasjon!

    Ha en fin dag og ta det ikke for hardt med en gang! Kos dere i selskapet!
    klem Mette

    SvarSlett
  4. Julebrusen var VELDIG god faktisk ;) Aldri smakt den tidligere jeg heller, før den dukket opp i butikkene her i nord. Men den kan godt anbefales :) Sluuuurp! Tror jeg må hente meg en i kjøleskapet! Klarer jo ikke la være vettu ;)

    SvarSlett
  5. Godt å høre at du er over det verste med influensaen. Husk at du nå må lade batteriene for man blir jo så tappa for energi av sånn sykdom. Herlig da med en frisørtime inkl. hodebunnsmassasje. ☺

    SvarSlett
  6. Det hørtes ut som en herlig lørdag!:)
    Planlegger også å unne meg en frisørtime i nærmeste fremtid.

    Håper du har en fin dag idag også!

    Klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...