søndag 21. november 2010


Når jeg var jentungen syntes jeg dette
var det fineste serviset mamma & pappa hadde!
Dette var serviset vi brukte til te på åttitallet!

Mamma var snar med å gi meg det (!)
når jeg flyttet for meg selv...

Og jeg har ikke hatt hjerte til å kvitte meg med det
Selv om det aldri blir brukt!

Har du slike støvsamlere?

*

Her har vi hatt en helg full av aktiviteter
Noen flere julegaver har også kommet i hus!
..Hurra..

Og nå som det snart er kvelden for våre små
skal vi nyte stillheten med bena høyt mens
vi planlegger morgendagen og nok en meget travel uke!


Ha en deilig søndagskveld!

8 kommentarer:

  1. Finnes ikke støvsamlere her. Nopes...

    Nyt kvelden :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Åh, jeg har ganske likt etter min farmor.. Hender seg at jeg bruker skålene til litt godis da ;) Ellers står det egentlig bare der, men jeg har ikke hjertet til å kvitte meg med det ;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Ååååh, den serien elsket jeg da jeg var liten også!! Vi hadde bare 4 vannglass, og jeg var så lei meg for at mamma ikke ville kjøpe fatene og muggen!

    Jeg kan ikke komme på at jeg har noen støvsamlere, men Thomas mener at alt jeg drar inn i hus som ikke har noen praktisk betydning er støvsamlere.. Pynt for han er et fremmedord han aldri vil kunne lære seg betydningen av;)

    Ha en flott søndag, og god uke som står på trappene!

    Det ble forresten ikke du som vant "Juleboka", men gøy at du var med!

    Klem, camilla jin

    SvarSlett
  4. Her er det nok av støvsamlere, men jeg tenker jo at engang kommer den perfekte anledning for disse også he he. Høres ut som dere har hatt en flott helg, og ønsker dere en ny aktiv og god uke! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  5. Støvsamlere ja... Er flink til å få satt slike ting i kjelleren... og ikke like flink til å få dem videre ut derfra...

    SvarSlett
  6. Her har vi nok også noen støvsamlere gitt. Men som deg har jeg hatt vondt for å kvitte meg med det, da kanskje noen en gang vil få bruk for det. Men som med deg som meg, vet vi vel innerst inne at det ikke vil være aktuelt. De unge vil ha moderne kopper og kar, akkuratt som oss. De blir nok gitt til et loppemarked en gang i fremtiden;-))

    Deilig med helg, men hverdagen er god den også. Så ha en finfin uke i vente.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Hi, hi - har hatt akkurat samme støvsamleren selv, men ikke nå lenger;o) Dette serviset fulgte meg gjennom hybeltilværelsen på vidergående og videre den første tiden min i Oslo.. :o)

    Strålende dag til deg!

    klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Joda,jeg har vel litt støvsamlere i heimen,hihi. Men akkurat dette servicet var det jeg pleide å drikke kaffi av i min grønne ungdom.Nå er alle delene borte vekk,knuste vel en etter en,tenker jeg;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...