fredag 5. november 2010

Syk!



Da jeg gikk å la meg på mandagskvelden
visste jeg ikke at jeg ikke skulle klare
å stå opp før i dag!

Men jeg er en erfaring rikere
Jeg har hatt influensa for første gang
Den anbefales ikke!
De som sier de har influensa når de egentlig bare
er forkjøla har aldri hatt influensa! ;)

Jeg hadde smerter fra topp til tå
og var til tider sikker på
at jeg lå på dødsleiet (!)
..hehe..

I dag fikk jeg kommet meg til lege
og fikk penicillin for halsbetennelse
Så snart skal jeg få til å svelge også
uten at det gjør vondt! Hurra!

Kroppen er tom og utslitt
og jeg har lyst på masse 
god supersunn mat!

 Men hva er det sunneste
man kan gi kroppen sin?
Foreløpig har det blitt med en kiwi ;)

Håper du har en flott fredagskveld!

6 kommentarer:

  1. Aj aj, hørtes ikke bra ut. Godt at du fikk penicillin, får håpe det hjelper fort. God bedring!

    SvarSlett
  2. Huff da...
    Stakkar...
    Det er IKKE gøy å være så syk - man tror jo faktisk at man er døden nær:-(
    Godt du fikk kommet deg til lege og fått noe for halsen da!
    God bedring!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. God bedring!!! :)

    Influensa er noe skit. :(

    SvarSlett
  4. Uff da, så kjedelig at du har vært syk! Enig med deg, det er så mange som snakker om at de har hatt influense, men bare hatt en forkjølelse - de vet IKKE hva de snakker om! Jeg har gjort det samme, inntil for et par år siden, da jeg virkelig ble syk - 41 i feber og ikke istand til å snu meg rundt i sengen engang - uff, vil ALDRI oppleve det igjen..!!!

    Fortsatt god bedring og fin helg til deg!!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Ånei kjære du da.. :( Godt å høre at du er på bedringens vei, men nå synes jeg dere har hatt nok sykdom og slit for lang tid fremover!!!
    Håper penicillin tar knekken på alt ondt og at formen din stiger fort, så dere får en god og koselig helg! :)
    Likte forresten veldig godt de halloween reglene dine. Vi har ikke feiret dette noe særlig, men jeg regner med at det kommer når guttene blir eldre.
    *KLEM*KLEM*

    SvarSlett
  6. Stakkar kjære vene deg!! Jo, jeg vet hva influensa er..Var først på beina igjen i går etter mange dager hvor kroppen bare sa NEI mens jeg sa PLEASE! Er ikke vant med å være den som trenger pleie, det er alltid omvendt. Men en gang må vel være oss også.. Ønsker deg masse god bedring! Ønske om kiwi er flott, bedre enn ingenting, og så så sunt og godt!!

    Neste gang du kjenner deg litt uggen, FØR det får slå ut i sin fulle kraft, skal du gi deg selv et aldri så lite C-vitamin sjokk. Det har stagnert utviklingen for meg mange ganger (dog ikke denne gang) og forkorter prosessen. Gå på helsekosten og kjøp 1g C-vitaminer som løses opp i et glass vann. Fås i alle smaker og smaker faktisk veldig godt.
    Ellers kan jeg gledelig fortelle deg at det ser ut som forskerne har knekket koden på forkjølelsesviruset, så nå kan vi glede oss over (om noen få år) forkjølelsesfrie vintrer, hurra!

    Ha en forbedrende og god helg kjære deg!

    Klemmer fra Anne Karin

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...