fredag 17. desember 2010

Endelig var dagen her!



 


I dag har min ene 7 åring (N)
vært og fått lagt inn dren i ørene
og fjernet polypper

Så nå hører han plutselig veldig godt
og syns alt er bråkete! Hehe..


Han fikk sovne inn i fanget mitt
og fikk narkosen rett i blodet
Noe jeg syns er utrolig mye
bedre enn med maske!


Men jeg blir alltid på gråten
når jeg må forlate barnet mitt
på operasjonsstuen..


Det gikk heldigvis bra denne gangen også


En stor takk til de dyktige gutta på Aleris!


10 kommentarer:

  1. Så bra at det gikk fint!! Håper det holder seg sånn. :D

    God jul ♥

    SvarSlett
  2. Godt at det gikk fint! Min gutt gjorde også dette da han var tre. Jeg syntes det var litt skremmende å se ham ligge i narkose med det samme, men vi ble riktig fornøyd med resultatet begge oss to :)
    God helg

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har. Håper det går fint med gutten din.

    SvarSlett
  4. Hipp hurra for dyktige leger og for en kjempe flink gutt!!
    Ha en riktig god og rekreerende helg alle sammen:-)
    Godklem fra meg

    SvarSlett
  5. SÅÅÅÅÅÅ godt å høre at det er vel overstått. Kasper som blir 4 i jan, skal tilbake på sjekk hos øre-nese-hals i feb. Dersom det ikke er mindre vann i mellomøret blir det dren på han også.. Uff gruer og depper litt med tanken. Selvom det gjerne går bra liker jeg ikke det med narkose. Men TAKK og lov for gode leger!! :)
    Håper hørsel og alt er bra med gutten din.
    God førjulshelg!! *KLEM*

    SvarSlett
  6. Så godt å høre at alt gikk bra.

    Skjønner godt at det må være tøft å gå fra barnet sitt slik...
    Moro at han syns alt var bråkete nå, hehe...

    Ha en herlig førjulstid!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  7. Så fint at det er overstått :-) Er han i form? Ha fine dager - nå er det ikke lenge til den store dagen :-)Love !

    SvarSlett
  8. uff da....skjønner du blir på gråten..godt det er over og godt det gikk bra...håper han slipper mange plager nå..:-)

    Haha..ja kan tenkte meg juletree ditt har vært pyntet lenge.:-))

    herlig header bilde du har nå.:)

    kos deg med alle dine.:-)

    SvarSlett
  9. Så godt at det er gjort nå! Min eldste har gjort det samme med stor suksess. Er ikke gøy å forlate de små etter at de er lagt i narkose... blir noen tårer da.

    Ønsker deg riktig god før-juls-uke!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  10. Sa godt at det har gatt bra! Ja, det tar pa et morshjerte a se dem i narkose. Tenaringen min reagerte ogsa pa samme mate etter operasjonen over alt han plutselig horte!

    Kos dere na i innspurten!
    klem Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...