torsdag 18. august 2011

Chicago tips



Har fått en del tips ang 
C h i c a g o
å samler dem her =}
..og det er bare å komme med flere..



Navy Pier




Shopping

Filenes basement
Macys
Som iflg Jonna selger verdens beste sjokolade - Frango Mints
Michaels
Hobbybutikk med stasj og masse kakepynt
(jeg handler alltid masse kakepynt når jeg reiser)
+ mange fine Malls på Lake Michigan






 
Utsikt fra Pariserhjulet




Sights

Willis Tower (Sears Tower) - den høyeste skyskraperen i USA med sine 442 meter
De har utbygg på toppen og laget glassgulv der du kan gå ut og se rett ned under deg!
Jeg får sug i magen bare ved tanken ;)
Shedd Aquarium - stort akvarium som burde fascinere store og små
Ikke noe vi kommer til å dra på nå tror jeg.. Vi er jo tross alt her uten barn!
Navy Pier - skikkelig turistområde, med stort Pariserhjul og mange små boder
Det skal også være nydelig å gå tur nede ved lake'n der
Bubba Gump Shrimp
Ligger på Navy Pier
Cheesecake Factory
Ligger i samme gate som hotellet vårt


"The Bean"




Andre tips

- Netthandel!
Kjøp på nettet og oppgi hotellet dere skal bo på som leveringsadresse
- Rusle langs Lake Michigan i solnedgangen, skal være breathtaking
- Sko er billig! F.eks Converse sko koster ca 50 NOK


***

Tips til å finne riktig skostørrelse til barna
Tegn rundt føttene til barna på papp, klipp ut og ta med!


Ellers er jeg takknemlig for flere tips!
Jeg har skrevet ut en del sider om tips til dinere, restauranter
teater og klubber men har lagt disse på en "lur plass"
Men de dukker vel snart opp  ;)



Hva handler DU når du er i USA?




5 kommentarer:

  1. Aldri vært "over there" - så dette var moro å både se og lese om ! Masse fine tips du har, og jeg har ingen å bidra med....
    Men, skulle du engang til Italia, da kan jeg bidra ;)

    god tur og god helg !

    SvarSlett
  2. Tusen takk Helen!
    Og jeg skal huske deg når jeg skal til Italia! =}
    God helg til deg også!

    Klem

    SvarSlett
  3. allerede bildet i headeren din fikk meg til å like bloggen din! :)

    god helg til deg

    SvarSlett
  4. KOS dere når dere reiser. Selv har jeg ingen tips å komme med, men her var det jo mange gode :-) God helg, klem fra meg.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...