onsdag 23. november 2011

Dronning Maud pudding? Dronningens deilige dessert...




Pudding? 
Alt annet enn pudding
høres mye bedre ut!

Vel, det er morgendagens dessert
Oppskriften finner du her

Vi blir ikke så mange til
Thanksgiving i år
Mannen i huset skal ha med seg
eldstejenta på jobb!
Så hun skal få prøve seg som flyvertinne
og er ikke på bakken før i morgen kveld!

Så om noen skal ut å fly i morgen
og får servert kaffe av en blid
tenåringsjente så er hun nok min!

I dag har jeg også kommet med et kalendertips!
Det finner du her!

Nå blir det Home for the Holidays 


Takk for tips ang kaffemaskin
Er blitt nysgjerring på hvilken

Nespressomaskin dere snakker om! =) 


3 kommentarer:

  1. Ågg, du kan friste altså !!
    Dette så nyyyydelig ut - fikk vann i munnen, ja :)

    Min bror skal faktisk ut å fly med SAS imorgen tidlig, skal ned å besøke meg....

    Ciao

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med datteren som skal bli med på jobb, håper jeg møter dem.

    Ang. pudding. Jeg lager også den fra tid til annen, men kaller den Dronning Maud fromasj. Min fromasj er tilsatt portvin og det er en utrolig godt.

    Lykke til i morgen

    SvarSlett
  3. Tusen takk =)

    Fromasj hørtes mye bedre ut ja!
    Får prøve med portvin på Nyttårsaften.
    Fant en oppskrift på nett =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...