tirsdag 1. november 2011

Menn, penger & sjokolade



Menn, penger & sjokolade
av Menna Van Praag

Tja, jeg vet ikke om det var tittelen
det hjertelige omslaget eller at det stod
Bridget Jones Dagbok møter Alkymisten på den
men den ble ihvertfall med hjem...

Lettlest liten sak som nok er myntet på den som
enda ikke har funnet seg selv og nøkkelen til lykken i livet!

Eller som det står skrevet om boken:
For deg som vil ut av gamle spor
leter etter kjærligheten og vet at du fortjener å bli lykkelig!  


Jeg kjøper ofte bøker på impuls og
leser ikke bak på omslaget
for jeg syns det ofte avslører for mye

Noen overraskelser må man jo ha?

..men noen ganger straffer det seg..



5 kommentarer:

  1. hehe..godt den ikke var så tykk og du brukte månder på den da.:)
    alkymisten er jo bare vakker..og B J er jo morsom.:)

    SvarSlett
  2. å forsvant kommentarer min nå..?

    skrev at det var godt den ikke var tykk og du brukte mnd og år på den.))

    og alkymisten er jo bare vakker, og B J morsom.:)

    god kveld i kakestua.:)) hehe

    SvarSlett
  3. Okey, da skjønte jeg at denne boken var ingen vits å bruke penger på....

    Skal begynne på en som heter den Hemmelige hagen...eller no' i den dur, gleder meg til den:)

    Ciao

    SvarSlett
  4. Hm nei, høres ikke ut som en bok for meg. Kom meg ikke gjennom den spis, elsk, sov...eller spis, elsk, reis...nei, hva het den? Du skjønner hvilken. :-)

    SvarSlett
  5. Har sett på den boka flere ganger jeg, men aldri kommet meg så langt som til å kjøpe den. Men tror det der er en perfekt bok for mitt hode og humør for tiden. Så kanskje jeg skal kjøpe meg den neste gang jeg ser den. Likker sånne jentebøker jeg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...