tirsdag 22. november 2011

Noen erfaringer med Dolce Gusto kaffemaskin?



Dagen blir ikke den samme uten

K A F F E


Jeg har lenge tenkt å kjøpe en kaffemaskin og har 
lyst på en som ikke tar så stor plass på kjøkkenbenken!
Og er derfor litt forelsket i denne fra Dolce Gusto



Men var på nippet til å kjøpe denne i går
som er en litt større maskin av helt samme type

Men jeg liker ikke den runde formen på denne

Men kaffen vi fikk smake - var nydelig!
Noen erfaringer med Dolce Gusto?
Evnt andre alternativer? 


9 kommentarer:

  1. Vi er veldig fornøyde ihvertfall. Vi har den runde typen, i hvit. Syns kanskje den tar litt vel mye plass, men den er enkel å bruke og jeg har funnet mine kaffefavoritter nå jeg ikke klarer meg uten ;)
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Jeg har ogsa gatt og snust litt pa disse kaffe- maskinene, men ikke tatt spranget enda. Spennende a se hva andre sier!

    SvarSlett
  3. Kaffe er viktig!!:)
    Jeg har den runde varianten og er godt fornøyd.
    Kaffen er herlig! + isteen og ungene elsker kakaoen:)

    Klem Vivian

    SvarSlett
  4. Vi er superfornøyd med vår, gjestene også ;)

    http://www.villagreve.com/2011/07/et-nytt-kjkkenvidunder-en-ekte-dolce.html

    SvarSlett
  5. Vi har en Nespressomaskin og den lager også god kaffe....Vi bruker den av og til, men som oftest blir det traktekaffe, Friele Kafé Noir eller den svarte posen Evergood. Vi drikker ofte mer enn en kopp hver og da er det enklere å ty til traktaten.

    Typen du ser på har jeg ingen erfaring med.

    Lykke til med valget

    SvarSlett
  6. Jeg har en venninne som skal pensjonere sin Dolce Gusto da hun mener kaffen ikke smaker spesielt godt eller holder høy nok temperatur. Hun vurderer Nespresso.

    Selv har jeg Nespresso og er strålende fornøyd med det :)

    SvarSlett
  7. Jeg sverger til Nespresso! Synes ikke Dolce Gusto sine kapsler kan måle seg med Nespresso, blir liksom litt for lite kaffefølelse... Virker som kapslene er tilsatt sukker eller noe..Pluss at jeg ikke liker at melken kommer i kapsler!! Melk skal steames/skummes fra melkepakken i kjøleskapet ;)
    Nespresso har mer den ordentlige kaffefølelsen, etter min mening, men så er jeg utpreget interessert i kaffe da ;)

    SvarSlett
  8. Vi har en Nespresso, hatt denne i 4 år og er veldig fornøyde. Litt styr å bestille kapslene på nett, men det går seg til, det også:-) (Bestiller jo flere hundre på en gang). Lykke til med valget:-)

    SvarSlett
  9. Så koselig header du har laget deg ღ...og så flott at du fikk til å kjøpe mer plass. Kan jeg spørre hvor du gjorde det?

    ... ellers veldig koselig her hos deg, kom litt i julestemning - koselig og flotte innlegg ღ Her hos meg er det ingen ting som minner om jul ennå, håper at fra søndagen av at jeg skal begynne så smått... Og den filmen med Sarah Jessica Parker skal jeg definitivt se i desember en gang ღ ser herlig ut... Ønsker deg en fortsatt fin dag og uke. Klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...