onsdag 9. november 2011

Perler i alle etasjer



Ja, det har vært en laaang dag!
Jeg har stort sett stått på kjøkkenet i hele dag...
Og den febersyke har endevendt huset 
og jeg tror vi nå har perler i alle etasjer..

I kveld fikk vi storfint besøk!
Jeg og frisør Lise klippet guttene

Vi tok en hver og jeg klippet etter hennes veiledning
og det ble da riktig så bra syns jeg! =)

Mannen kom også hjem i kveld
til Lilleprinsens store glede
Har jo ikke sett han siden søndag
Så når man er pappadalt og i tillegg syk 
så er det ekstra tungt når han er borte..

I morgen braker det løs med Discobursdag...
- Og kaken står klar til å pyntes
Men jeg har utsatt det til i morgen
Må sove litt også....


Klem til deg som titter innom!


5 kommentarer:

  1. God bedring til den lille, og lykke til i morgen :)

    klem til deg også

    SvarSlett
  2. Lykke til med discopartyet......og perler over alt er noe jeg kjenner godt til ;o)

    SvarSlett
  3. Klem til deg også ღ... og masse lykke
    til i morgen :) Jeg kommer å tar en
    titt etter selskapet, hihi... kanskje
    det er noe restovers? :)) klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  4. Wow, her var det mye perler! Glemmer aldri da barnehagetanten i barnehagen jeg gikk i for hagevis av år siden mistet et helt spann med slike perler utover gulvet i barnehagen, litt av en plukkeoppjobb ;)

    Stor klem til deg.

    SvarSlett
  5. God bedring i heimen! Vi er litt sånn mellom perleperioden - gutta er over det med perlinga, og vesla har ikke begynt. Men snart ligger det vel strødd perler overalt her også...

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...