mandag 11. mars 2013

Svindyr kaffe




 



Som regel så kjøper jeg IKKE svart kaffe ute
da det går mest i cappuccino eller latte…mmm…

Men denne tidlige morgenen før jeg skulle til kiropraktor
ble det altså svart kaffe… hos Dromedar.

Jeg trengte å våkne litt da jeg ikke rakk noen kaffe hjemme…
Og uten kaffe – kommer ‘mangelen på koffein hodepinen’ :/
Jeg tenkte ikke over prisen før etterpå da jeg satt å tenkte på
at denne kaffen var jo ikke god engang!

Det jeg betalte for 1 stk kaffe med påfyll var kr 78 ,-
En kopp kr 49,- påfyll kr 29,-

Er ikke det bare forferdelig dyrt?
Eller har prisene på svart kaffe skutt i været?

Til den prisen burde jo kaffen i det minste smakt helt himmelsk!?





Dette innlegget er flyttet over fra forrige blogg
Derfor ble dessverre ikke kommentarene med



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...