onsdag 28. august 2013

Caramel Cake


Fra  Dr. Maya Angelou's kokebok Hallelujah


Hallelujah den var søt!
Hjemmelaget karmell - som kake!

Jeg oversatte oppskriften til norske mål, men siden jeg ikke
kommer til å bruke den igjen finner du oppskriften her 

Kan godt tenke meg å bake kaken igjen, men på en litt enklere måte og
jeg vil droppe karamellglasuren (det er allerede nok karamell i kaken)

og heller smøre kaken med en deilig krem! 

Jeg erstattet som vanlig melet med glutenfritt mel =)

4 kommentarer:

  1. Du er så flink du å bake :)

    Så god, men enig hvis den blir for søt, ja, da kan det bli litt vel mye av det gode....

    God kveld !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Helen! =)
      Syns det er gøy å prøve nye oppskrifter!

      Slett
  2. Den ser i hvert fall helt superherligfantastiskgod ut på bildet. Men kompliserte kaker er ikke noe for meg, hilsen ti tommeltotter på kjøkkenet :)))))
    God helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Hihi... =)

      Goooooooooooooooooood helg! =)

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...