fredag 17. februar 2017

Bare gjør, det andre bare drømmer om å gjøre


Jeg blir så glad når jeg hører om folk som følger drømmene sine
Og som bare gjør, det andre bare drømmer om å gjøre

En bekjent av meg snakket en god stund om at hun hadde lyst til
å ta med seg hele familien å flytte til Spania for ett års tid
Bare prøve å bo der og se hva klima kan gjøre for helsa
Jeg tenkte at det er så mange som snakker om det, men som aldri gjør det

Så jeg sier alltid gjør det. Har du lyst og mulighet, så gjør det da
Det er da ingenting å lure på?
Dette er 5 år siden, og de bor der enda. De stortrives hele familien

I går leste jeg en artikkel om en familie på 5 som leide ut huset sitt
og tok med seg sine 3 barn på en 9 ukers roadtrip i USA 
På disse ukene besøkte de 33 stater og kjørte hel 23.257 km!
De hadde kjørt USA på tvers to ganger og opplevd både sommer og vinter
Du kan lese hele artikkelen her

Jeg blir så inspirert og imponert av mennesker som gjør det de har lyst til
Som våger seg ut av komfortsonen, og den trygge hverdagen her hjemme

Jeg prøver hele tiden å utfordre meg selv til å prøve noe nytt
gjøre ting jeg i utgangspunktet er livredd for å gjøre.... (f.eks reise alene på ferie)
Men fortsatt står det å prøve å bo i utlandet ett år (evnt 6 mnd) øverst på Bucket lista
Ikke alle husets medlemmer er like eventyrlystne som meg, så jeg
smører meg med tålmodighetskrem og tenker at den tiden kommer, en dag...


FOTO: PINTEREST

Flere imponerende historier:
Reiste jorden rundt med sine seks sønner
Familie på seks, reiser jorden rundt i en gammel bil




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...