søndag 23. april 2017

Millennium Gloucester Hotel London Kensington


Millennium Gloucester Hotel London Kensington


Ja, her bodde jeg og jentene sist vi var i London og vi var
veldig fornøyde 'tatt den engelske standarden i betraktning'
Jeg har bodd på mye verre hotell i byen for å si det sånn

Det å finne hotell i London er ikke alltid like enkelt
og det er langt fra den standarden vi er vant til her hjemme

Det kan også bli veldig dyrt!
Derfor er det lurt å se seg ut et hotell
for så å følge med på prisene
Plutselig er det på tilbud, og da må man være kjapp


Når jeg bestiller hotell
så søker jeg etter et hotell som har:
(i tilfeldig rekkefølge)

★ Kjøleskap/minibar
★ Aircondition
★ Gratis WIFI
★ Godt renhold
★ Ligge i rolig strøk (stille)
★ Det må være greit å komme seg dit fra flyplassen
★ Ligge sentralt *
* Butikker og restauranter i nærheten

Og om vi ikke bor 'midt i smørøyet' bør hotellet
i hvertfall ligge rett ved en undergrunnsstasjon 

 Leser også mye hotellomtaler
også ift liggekomfort og ikke minst brannsikkerhet 
Vikig at det er kort vei til rømningsvei

Hotellet ligger i South Kensington rett ved Gloucester Station
Ja det var bare å krysse veien så stod vi på stasjonen og kunne ta
undergrunnen i alle retninger...

Det er så enkelt å reise med undergrunnen
Kommer kjapt frem overalt! Easy peasy

Picadillylinjen går også direkte til Heathrow, som er utrolig kjekt!
Og en av grunnene til at jeg valgte nettopp dette hotellet
Kommer du fra Gatwick kan du skifte undergrunn på Victoria Station

Jeg likte området veldig godt, rolig og pent
Flotte hus, og mange fine små gater å gå i ..
Hadde butikker, restauranter, apotek, puber ol rett utenfor døren




Oppdatering mars 2018:
Har bodd på dette hotellet to ganger siden jeg skrev dette innlegget 
Og føler ikke jeg kan anbefale det lenger

Rommene trenger sårt en oppgradering
Begynner å bli veldig slitent all over...

Elsker beliggenheten, så booker et annet hotell i samme bydel neste gang

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...