onsdag 17. mai 2017

Ta natten til hjelp



I går kveld la jeg meg tidlig
vel vitende om at jeg kunne sove lenge i dag
Diggetidigg
Men iPhonen trengte en oppdatering og det tok tid
så den fikk bare ta natten til hjelp tenkte jeg

06:20 går alarmen av på mobilen min
og jeg våkner sjokkert og tenker bare ååååh nei...
For jeg hadde jo glemt av å slå den av

Det tok meg lang tid å få slått av alarmen
Pga oppdateringene som var gjort måtte jeg logge
inn med apple ID som jeg selvfølgelig ikke husket!?

Og så måtte jeg svare på to kontrollspørsmål
som jeg svarte feil på (selvfølgelig)
Haha... Alt mens alarmen gikk....

Jeg fikk ikke skrudd av lyden
så jeg holdt fingeren over høytaleren
mens jeg håpet at minstemann ikke skulle våkne...
Men det gjorde han selvsagt...

Jaja, da var det bare å komme seg opp da
og nyte dagens første kopp med kaffe

H u r r a !

Gratulerer med dagen da dere!

#trøttitrynet


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...