mandag 5. juni 2017

Ser plutselig dritgod ut


Nå sitter jeg med bena godt plantet på bordet her
med laptopen i fanget og Tony Carey på øret

Kveldssolen skinner inn på stua og på glasset mitt
Den kjedelige peach-saften min
ser plutselig dritgod ut der den bader i sollyset...

Jeg venter på at ukens ladning med brød skal bli ferdigstekt
og det begynner nå å lukte nybakt brød her...Mmm...

Jeg planlegger dagene som kommer og plotter inn
avtaler, gjøremål og middager i kalenderen min 
 før jeg skal ta en tidlig kveld tenkte jeg...



2 kommentarer:

  1. Slike gode stille kvelder er magiske.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er de ♥
      (men det ble ikke så tidlig kveld som jeg hadde forestilt meg da...)

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...