søndag 6. august 2017

It started with a kiss...



Mens jeg koste meg med dagens første kaffekopp
og satt å skrev på bursdagskort til min mamma
annonserte mannen at han skulle spille en låt for meg

Jeg ble litt overrasket da It started with a kiss
med Hot Chocolate runget ut av høytalerne her
 men skjønte hvorfor da jeg på samme tid mottok kortet



Jeg må innrømme at jeg har hadde litt
andre relasjoner til akkurat denne låten

Men jeg har gått å sunget på denne i hele dag nå
og tenkt tilbake på denne kvelden for så mange
mange år siden som startet med et kyss... 





It started with a kiss
 I never thought it would come to this
It started with a kiss
 I never thought it would come to this

You don't remember me do you?
You don't remember me do you? 


...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...