fredag 1. september 2017

Jeg elsker alt med høsten



S E P T E M B E R
Som musikk i mine ører

Høsten er den vakreste årstiden syns jeg
Den kler seg i de mest fantastiske farger
og kommer med en skarp, klar og ren luft 


Jeg gleder meg til skogsturer i oktober
da høsten er på sitt aller fineste

Jeg elsker alt med høsten

Høsten er som et gjensyn med en man holder kjær

Dess mørkere kveldene blir
dess flere lys tenner jeg her hjemme...
Det blir så koselig, lunt og godt


Høsten er tid for innekos, familietid og hygge
Vi koser oss med masse god mat og god drikke 


Bare det å synke ned i godstolen med en god bok
eller en film mens regnet pisker mot vinduet er jo lykke!

 

There is no season in all the year so beautiful
so radiant with glory, as the early autumn

There is no time when the human soul drinks in
so fully the glory and beauty of nature

[Northern Advocate]


FOTO: PINTEREST 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...